Info utile

Am pregătit o listă cu întrebări frecvente despre cum facem livrările, cum poţi plăti şi cum gestionezi comenzile în magazinul nostru onine.

Cât costă transportul?

Transportul este gratuit, la comenzi peste 150 lei. Sub 150 lei costa 12.9 lei în Bucureşti şi 16.9 lei în celelalte oraşe. Ne dorim ca asta să fie ultima ta grijă şi ne asumăm eforturile pentru a avea un preţ final care include şi transportul în orice oraş al ţării. Livrăm cu Fan Courier, dar putem oferi livrarea şi prin DPD sau Same Day.

În ce oraşe livrăm?

Produsele NativeBox sunt livrate atât în Bucureşti, cât şi în celelalte oraşe din România prin curier rapid. Dacă localitatea în care eşti este în afara ariei de acoperire a furnizorilor noştri de curierat, singura soluţie fără costuri suplimentare este să ridici personal coletul de la cel mai apropiat sediu al curierului.

Cât durează livrarea?

Daca faci comanda de luni pana joi inainte de ora 14:00, o poţi primi chiar în ziua următoare. Dacă este după ora 14:00, ajunge în 2-3 zile lucrătoare. Comenzile plasate vineri până în ora 14 vor ajunge luni, iar comenzile plasate, sâmbătă sau duminică vor fi pregătite luni şi livrate marţi. Comanda prima ta cutie aici.

Cum comand?

Procesul de comandă este foarte simplu: alegi produsele preferate din pagina “PRODUSE“, le adaugi în coş, apoi în pagina coşului de cumpărături adaugi la fiecare numărul final de produse. Poţi alege şi CUTII GATA FĂCUTE. Introduci modalitatea de plată, datele de facturare şi de livrare, iar noi îţi vom livra cutia la adresa specificată.

Cum plătesc?

Plata se poate realiza prin următoarele metode: online prin cardul bancar (metodă securizată prin procesatorul naţional mobilPay sau procesatorul Braintree), în avans prin ordin de plată OP sau ramburs. Îţi recomandăm să alegi plata online, este foarte simplu.

Factura pe firmă

Pentru a face factura pe firmă, avem nevoie ca tu să completezi datele firmei în pagina de checkout (Numele firmei, CUI şi Nr. inreg. la reg com.)

Garanţia produselor

NativeBox.ro îţi garantează produse autentice, în care atenţia la calitate este mereu pe primul loc. Lucrăm doar cu furnizori de încredere, autorizaţi şi foarte buni în ceea ce fac. Toate produsele noastre sunt naturale, fără zahăr adăugat şi fără conservanţi. Ne dăm silinţa să transmitem informaţii relevante despre beneficiile produselor şi reţete. Fiecare produs de pe site a trecut printr-un proces atent de selecţie, testare şi verificare.

Garanţia returului

La NativeBox poţi returna coletele în max. 30 de zile de la data primirii. Coletele sunt pregătite în cele mai bune condiţii în depozitul nostru şi folosim ambalaje de protecţie (folie cu bule, carton gofrat). În cazul în care, din diverse motive, coletul ajunge la tine deteriorat sau cu produse lipsă, vom înlocui produsele afectate sau îţi vom înapoia în cont contravaloarea comenzii tale. Ne dorim să găsim soluţii şi rezolvare la orice problemă apare.

Garanţia depozitării

Depozitul NativeBox.ro este avizat de catre Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor (A.N.S.V.S.A.), si respecta toate normele legale de depozitare/comercializare prevazute de catre aceasta. Produsele sunt depozitate la temperatură controlată în orice sezon, astfel încât calitatea acestora să fie păstrată.

Fără taxe suplimentare

Indiferent de locaţia ta, am făcut demersuri pentru a asigura livrarea către tine fără taxe suplimentare. Acolo unde ne permite colaborarea cu furnizorii noştri de curierat, vom livra în comune sau sate din România care implică kilometri suplimentari fără taxe suplimentare. Acelaşi lucru se aplică şi pentru kilogramele suplimentare. Comsioanele bancare la plata online sunt suportate de NativeBox, aşadar, suma afişată în pagina de finalizare comandă este tot ce trebuie să plăteşti, nimic mai mult.

Nu am reuşit să-ţi răspundem la întrebări?

Suntem nerăbdători să intrăm în contact şi să te ajutăm

Contact